domingo, 23 de septiembre de 2007

Manifest de parella ... Qui s'apunta?

Desde allà on estàs et demano que vinguis cap a mí, que comencem de costat
un nou projecte, en companyia, amb il.lusió, amb l'espurna de vida que ens
caracteritza i que s'encén amb la nostra proximitat i fa possible que
succeeixin tantes i tantes coses miraculoses que fan la vida entretinguda,
preciosa, bella i una experiència feliz i enriquidora.
Que fem real i materialitzem aquest amor que sentim entre nosaltres, i que
tant em ens crida. Que ens acostem, que tinguem fills i els donem tot
l'amor que sabem els podem donar, que elc compartim i els eduquem entre
tots com sabem que ens agradaria fer, que agraïm a la Deu cada alé que
assaborim amb tota la consciència que ens és possible.
Et diré que compartiria amb tú els meus secrets, i deixarien de ser
secrets, compartiria amb tú la meva magia i deixaria de ser magia perquè
s'hauria convertit en realitat, et diré que veure ploure al teu costat
m'ompliria de felicitat, perqué et sentiria a prop, mágic i flexible com
un estel...
Et diré que t'estimo i encara no sé qui ets, et diré que la teva companyia
és un regal continu tot i sense saber per quines terres camines....
Et diré que sóc feliz sense tú, et diré que no et necessito per estar
contenta, que no em cal la teva companyia per sentir el goig i la joia de
viure, et diré que si mai arrives pot ser que oblidi tot aixó... I també
que t'agrairé que m'ho recordis i m'ajudis a entendre si cal altra vegada
que sola estic bé.
Et diré que m'estimo com i qui sóc, i que intento coneixer'm cada dia
més... Celebrarem junts la grandesa de conèixer a Dèu, plegats. Com dos
parts d'un mateix èsser, com dona i home, que estimem.

1 comentario:

Goitons dijo...

Flipem tots/es plegats... ,)
Mig any després de la petició, tan sols mig any després... El Xavier ha estat presentat i acceptat com a candidat perfecte... De parella d'Amor Perfecte... per a tot el què vaig escriure i demanar.

Gràcies Xavier ,)
T'estimo!!!

Olga